Boom Boom Pow

   Update: 2010-02-24 @12:04:35    
Det värker i mitt huvud! Troligtvis för att jag inte hunnit dricka kaffe än. Djävulsdryck! Seminariet gick bra och nu är det bara att ladda inför nästa som är i morgon. Redovisning till och med. Men det går nog bra. Jag tar allt med en klackspark (se så glad jag är nu:). Nu ska jag fortsätta med mitt hem. Jag har väl bott här i en månad snart och är ännu inte klar! Det tar tid mina vänner. Speciellt när man aldrig kan bli nöjd! Heminredning och bloggdesign kan man aldrig krejja med för mycket tydligen. 

Jag har även några små projekt på gång här hemma som tar lite tid. Men men det får väl ta den tid det tar antar jag. Våren är ett måste för några av projekten. Fönster etc. Den bruna färgen tar kol på mig. Så välkommen kära vår att dyka upp så fort du kan. Solen gör mig tapper iaf. Det lutar åt rätt håll då. Jag tyckte mig höra någon om varmare vindar i slutet på veckan men Tone har ju ljugit förr! Ska dona på lite nu så kanske (notera kanske) jag kan bjuda på lite bilder om det blir något resultat. Men först kaffe! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: