And she goes on and on

   Update: 2010-02-18 @11:34:35    

God förmiddag people. Om jag ska börja med en åsikt om "gamla" Fame-rullen så måste jag säga att den var bra men att slutet var en besvikelse. Ni vet när man ser en film som ger en mer och mer och man börjar verkligen tycka att den är hyvens och så plötsligt slutar den! Mm så var det!

Förövrigt, snö snö snö! INTE KUL! (Vilket jävla tjat va?!) Men men skottandet ger mig extra träning iaf om man ska ha någon positiv syn på det hela. På tal om träning så börjar jag på "gummibandsträning" ikväll vilket ska bli intressant. Jag hakar på my workbuddies från Lingon som var helgulliga och efteranmälde mig. Detta innebär också att jag ska få träffa lite lingonfolk en gång i veckan i tolv veckor framöver. Skitkul med tanke på att jag, på senare, bara ser dem sommartid när jag inte är tjänstledig.

Jag återkommer ikväll och förtäljer eder om mina känslor om gummibanden. Nu ska jag dricka kaffe och kolla på Top Model! Later folks♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: