Första advent och inget har hänt...

   Update: 2009-11-30 @14:09:16    
Som alla vet så var det första advent igår. Jag, till skillnad från alla andra, har inte bråttom med julpyntet. Var alldeles nyss ner i källaren och hämtade ljusstakarna hehe (finurlig rubrik va? ^^)

Förrådet kommer inte att bli ett roligt jobb när det är dags att flytta :/ allt är en enda härva och då även syrrans prylar är där nere så är det grejjer upp till taket. Jag får väl helt enkelt ha nån sorts garage-sale!

Jag tar inte heller i så jag spricker med mitt julpynt nu, ljusstakar i alla fönster och julgardiner endast i vardagsrummet får duga i år! Allt ska ju ändå undan igen snart!

Nu hör jag tvättstugan ropa! Later...

Kommentarer
Postat av: Malin

Men hur kul är det att försöka få till nån slags känsla när det inte ens finns nån snö på backen?! Jag gillar inte ens det här!:p

2009-11-30 » 15:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: