Tack till Tescho...

   Update: 2009-12-23 @17:01:45    
Ja ni, så här fint har jag nog aldrig haft det inne på blöggish! Har varit ganska less på hela designbiten och innan har både stilmall och alla kodmallar varit i en enda röra. Av någon anledning, kan inte ens minnas hur eller var, så snubblade jag in på en hemsida som ägs och drivs av en sketans talented tjej. Hon är dessutom en pärla då hon gör, lottar ut och skänker bort fina och genomtänkta bloggdesigners.

Jag tog då tillfället i akt att slippa krångla och framförallt tänka på den grötiga blandningen av ändringar inne i mina mallar och tog hjälp av ovanstående ist. och se så fint jag har det! Och så juligt! :) Jag har gjort några små ändringar efter eget tycke och fler kommer det säkert bli men jag vill bara att alla ska observera att det INTE är jag som gjort den ursprungliga designen! 

Nu ska jag grejjimoja lite men jag återkommer senare!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: