Söndag = vilodag...

   Update: 2009-12-07 @12:25:29    
Det blev en liten bloggpause igår, eller...hela dagen var en enda lång pause i vardagen kan man väl säga. Vi spenderade söndagen som en söndag ska spenderas. Först adventsfrukost hemma hos Camilla. Film och onyttigheter hemma hos mig och pizza och ännu mer film på kvällen. En söndag av klass helt enkelt!

Lördagens julfest var finnemang. Jag skjusade först dit mamma och åkte sedan hem för att göra mig i ordning och invänta papsen som varit iväg på jobb. När vi sen kom dit var julfirandet i full gång och Johanna och Ankers, som stod för gitarrplinkandet hande redan börjat plinka. Vi hann i tid till det fina luciatåget iaf...de gjorde sin entré tätt efter våran. Och vilket luciatåg sen! Haha man skrattar gott på fester som dessa må ni tro.
Camilla kom dit och joinade vår VIP-section efter en stund och kvällen var, i det stora hela, toktrevlig!

Nu ska jag snart packa bilen full med glas- och pantflaskor och bege mig på nödvändigt uppdrag! Ett uppdrag som kan vara det värsta jag vet vilket kanske är anledningen till att jag nu har tonvis av båda sorter!

 En halvkass mobilbild på ett finfint luciatåg↓

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: