short and crisply...

   Update: 2009-12-04 @12:44:25    

Har precis haft seminarium om dispositionen till uppsatsen som ska skrivas. Jag var så sjukligt trött och trodde jag skulle somna efter en stund men lyckades hålla ögonen och framförallt öronen öppna. Nu blir det en hel del skrivande framöver må ni tro. Det skulle vara så skönt att vara klar innan jul fast sista inlämningsdagen är fjärde januari. Lite jullov skulle ju faktiskt inte skada.

Äh det får bli ett kort inlägg for now...Later


Kommentarer
Postat av: hanna

Jag lyckades hålla mig vaken men somnade en stund efter. Men nu känns det mycket bättre för jag känner att jag har koll på upplägg. Men litteratur... :S

2009-12-04 » 13:46:17 URL: http://tanthanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: