Sävlig fredag...

   Update: 2009-12-04 @18:13:43    

Kom hem till mamma nu och fick se att på hennes dator så syns bara den vänstra sidmenyn. Man såg liksom spår av den andra i inläggen så då bestämde jag mig för att ta bort den helt. Det är det som kan vara det enda negativa med designandet, att det är så otroligt frustrerande när man lyckats blivit nöjd och så ser den fucked up ut i andra webbläsare. Det finns ju visserligen sidor där man kan kolla sin blogg/hemsida och hur den ser ut i exempelvis firefox eller en tidigare version av explorer och det har jag också gjort tidigare men nu orkar jag fasen inte.
Om något någongång ser misstänkt skevt ut så får ni gärna lämna en kommentar!

Den här dagen har varit behövligt lugn för min del. Trots det behövliga så kan jag inte hålla myrorna i brallan i schack utan jag blir rastlös och får nästan dåligt samvete då jag säkert kunnat gjort något mer nödvändigt! Jag har dessutom fått huvudvärk på köpet!

Jag känner att jag är i klagodagar nu. Jag som avskyr folk som gnäller! Dags att lägga ner!

Happy thoughts, happy thoughts!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: