Rubriklöst inlägg...

   Update: 2009-12-15 @15:22:45    
Har, med enorm smärta, slagit ner bakdelen i soffan i ett par minuter innan det bär av igen. Ska snart hem till Linda som ville bjuda på lite mat! Det är så härligt när vi bor nära varandra allihopa. Då kan vi springa emellan husen i veckorna och göra varandra sällskap haha. Linda skulle ner i källaren sen och rota fram lite grejjer så då ska jag mysa gärnet med lilla Alicia! Linda kallar det hjälp, jag kallar det den bästa stunden på dagen ♥

Dagens träningspass var jobbigare än i går på ett vis men även lättare på ett annat. Igår käkade jag lunch alldeles innan och vart därför övertygad om att jag skulle spy upp ett kokt ägg ute i skogen! Idag hade jag sån träningsvärk efter igår så jag kunde ju knappt ta mig upp från golvet! Jag och Camilla sprang en vända som uppvärmning, pulsandes i tre dm snö! Sen fortsatte vi hemma hos henne. Angelica, som vägrade gå ut pga hennes elakartade hypokondri, skulle göra hela passet inne men låg istället i soffan och skrattade medan jag låg och halvgrinade på golvet och Camilla stog och skrek åt mig som en liten minihitler! Sen böt jag och Larssonskan plats när det var hennes tur att lida och latankan fortsatte med sitt fnittrande i ryggläge! I morgon ska hon därför få känna på riktig smärta! ´


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: