Noninonino...

   Update: 2009-12-27 @12:59:35    
Jag kan ej med ord beskriva denna helg. Med det menar jag verkligen att det är omöjligt! Jag ser verkligen ut som ett spöke i skrivandets stund och det tänker jag dessutom fortsätta med! Detta korta och händelselösa inlägg är mitt lilla rop till världen att jag lever...men det är knappt! Jag antar att det är smällar man får ta när man aldrig kan förmå sig att vara som alla andra. Beställer dina bordskamrater vin till maten så gör den smarte likaså. Den osmarte tycker att vin är tråkigt (troligtvis för den lyckades hinna sopa i sig si så där en liter bara under the make-up session) och den beställer ist en redbullvodka...och då bestod aptitretaren innan käket av appleshots.  
Det är gudskelov bara en juldag om året! Over and frekishley Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: