Mysigaste dagen på året!

   Update: 2009-12-24 @19:08:16    
Kikar in och säger hej emellan allt mys som pågår här hemma! Julmaten har ätits, klapparna öppnats och kaffet har druckits men än är inte julafton slut! Just nu sitter vi och tittar på tv och snart kommer lillasysters André en sväng. Sedan myser vi vidare och jag gissar på att maten kommer plockas fram sen igen. Det är ett himla massa ätande på julafton! Jag har även fått många fina julklappar och många fina julhälsningar i form av sms och telefonsamtal. Vilken underbar dag det här är...man kan ju inte vara annat än lycklig!

I morgon kommer Morfar och Britta på förmiddagen så då blir det fortsatt julfirande och sen på kvällen ska jag och brudarna in till stan för att äta och dricka gott!

Hoppas att ni alla har haft en lika fin julafton som jag och god fortsättning!

Lot's of love / Jämpa

Kommentarer
Postat av: Becca

God fortsättning på dig oxå =) KramKram!

2009-12-26 » 19:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: