Musikhjälpen...

   Update: 2009-12-19 @13:19:19    

Mmm svårgissat kanske höhö...Sitter hemma hos mams och paps och är hundvakt medan dem shoppar inför jul! Jag och dogsen har lite myspys...eller mest jag kanske! Zorro liger ute den galningen! Men men, klarar sig björnar så klarar sig nog den lurven också!

På tv står musikhjälpen och går. Klockrent program! Dessutom är ju en av programledarna ingen annan än Jason "Timbuktu" Diakité som för den delen borde fundera på en karriär som radiopratare tycker jag!

Nu ska jag nog önska en låt och på samma gång save some children! Gör det ni med här↓

Musikhjälpen 2009


Kommentarer
Postat av: Malin

Du är väl en alldeles underbar och bra människa du Jenny :)

2009-12-20 » 15:49:11 URL: http://soderlundmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: