Muscles and Boobs...

   Update: 2009-12-10 @12:05:21    

God förmiddag! Sitter vid köksbordet med en handduk virad runt skallen och kände att jag hade en liten stund över för ett inlägg. Klockan två ska jag hämta Bubbles på dagis och sen åker vi som sagt hem till Linda, Daniel och barnen en svängish.

Sist vi var där och hälsade på (alltså gången före igår) så frågade Danne mig om jag kunde grejja lite i PS åt honom. Jag tog sedan en bild på hans huvud. Innan vi skulle dit igår så knåpade jag ihop Daniels önskan samt en åt frugan också. Skrev ut, satte in i en ram och tog med som en liten present åt de nyblivna tvåbarnsföräldrarna.

Nu ska jag lägga på ett kol. Fick ett sms nyss om att jag har ett paket att hämta och tänkte hinna med det innan jag drar mot stan...till dem här två tokarna↓


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: