It's alive..!

   Update: 2009-12-13 @22:15:15    

Slö i fredags, fest i lördags, död på söndag! Vilken helylleweekend! Jag och drunkan var bjudna hem till Robin och Ida på lite festligheter. Trevligt som attan att träffa människor man inte ser var dag och till och med utgången var trevlig för en gångs skull!

Idag har jag hunnit med en hel del besök. Camilla, Hanna och Linda med familjer vilket innebär att jag fått träffa i princip alla mina barn idag. Bilresan hem från Ludvika var en näradödenupplevelse vill jag lova. Spolarvätskan tog tvärslut och jag har i och med detta kört bil i blindo! Jävligt skickligt skulle man kunna säga med även lite halvscary. Det sistnämnda överväger nog är jag rädd...eller, jag var rädd. Men här sitter jag nu, fullt levande och ska snart kila över till fru Larsson en vända.

Veckan kommer bestå av ett ihärdigt knapprande på tangentbordet. Om allt går som det ska så ska tentahelvetet vara over and done with till veckans slut!




Kommentarer
Postat av: Hanna

Det är klart att vi är färdiga på fredag, vi får helt enkelt heja på varandra och bistå med glada tillrop när det går trögt. + mycket kaffe så ska det nog gå bra. :)

Kram

2009-12-13 » 22:34:39 URL: http://tanthanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: