It´s a nice day for...

   Update: 2009-12-28 @10:08:02    
spending money! Idag drar jag, Larsson, syrran och grabbarna till Borlänge för mellandagsrea! Jag misstänker dock att det är relativt urplockat eftersom ruschen redan pågått i några dagar men jag kanske kan hitta nått till nästa afton iaf.

Men vad ska då ske när det nya året firas in? Vi har i vanlig ordning ingen aning ännu. Jonas kommer iaf hem till Bärge och gör oss sällskap men vart ska man ta vägen? Vad ska ni göra?

Det ska bli skönt med ett nytt år! Ett år som innebär changes. Ändring av boende iaf vilket jag ser fram emot som attan. Jag ser även fram emot värme vilket jag hoppas att 2010 tänker bjussa på. En värmeböjla redan i mars tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: