Hemma på lurre...

   Update: 2009-12-01 @12:02:40    
Eftersom jag tog bilen i morse så sket jag i att ta med mig lunch och åkte hem och käkade ist. Jävlar vad  kallt det är nu. Inte kul! Jag fick stå och elda på låset i morse för att ens få upp bildörren. Jag hatar kyla! Folk snackar om mörkerdepression men det har då inte jag. Köldderession däremot!

Jaja, värre kommer det ju bli så det är väl bara att bita ihop. Svårt bara när man hackar tänder tjugofyrasju!

Positiv som aldrig förr. Kom tillbaka i Juni så ska ni få se på happy as a hippo!

Nu ska jag åka och vara rastvakt :) det tycker jag då om trots att det är utomhus. Barnskratt värmer!

Later folks...


[lånad och länkad]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: