Hemma men på språng...

   Update: 2009-12-01 @15:59:49    
Kom hem för en stund sen men är nu på väg att bege mig igen. Jag tänkte åka till Granis och hämta kartonger för att sedan ge mig på det förbaskade förrådet! Det skulle vara så skönt om det var odning där nere så det bara är att lasta och dra sen! Det skulle ju även ge mig en möjlighet att kunna ställa ner fler saker för som det är nu så finns det då inte en chans på jorden!

Johanna och Angelica har klickat hem varsin ukulele och sitter nu i mitt kök och slår och plinkar. De ska få göra en liten uppvisning nån gång så ni får höra deras lilla orkester. Men vi låter nog könorna öva ett tag till först hehe

Nu ska jag dra innan papsen kommer hem och beslagtar sin bil. Nu vill jag att goffen ska go running. Only a phonecall away och det måste ske innan jag flyttar iaf. Jag kan ju inte bo i Skeppis utan bil!

Två strängar och en dryg halvmeters skillnad bara...




Update: Det blev inga kartonger! Bilen var redan beslagtagen! Helvete Lars-Olof..!

Over and Out 

Kommentarer
Postat av: Li

Hur har du fixat din fina snö på bloggen? (=

2009-12-01 » 16:14:39 URL: http://takemyplace.blogg.se/
Postat av: Malin

Ååh, bara älskar bland det sista! "Helvete Lars-Olof", jag skrattar så jag dönar av snart. Du gör mig glad du bruttan :) PUSS

2009-12-01 » 18:02:53
Postat av: Jenny

Tack detsamma gullMalin :)

2009-12-02 » 00:18:15 URL: http://jaempa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: