Här går det undan...

   Update: 2009-12-07 @17:03:07    
Tro't eller ej men jag har faktiskt börjat packa! Har gett mig in på saker som jag vet att jag inte kommer använda fram till flytt, typ som skor och kläder, och det är ju en hel del må ni tro! Man har inte en bråkdels aning om hur mycket saker man samlat på sig efter år på samma ställe! Det är nästan så jag skäms haha...skor tillexempel. Samlade ihop och radade upp dem i vardagsrummet. Sommarskor, pumps och vissa stövlar. Sånt som jag med säkerhet inte kommer att använda på ett tag.



Mmm och nu har jag gått in på kläderna! Jag kan ju för fasen inte packa "normalt" om jag ska åka bort över en helg! Nu ska jag alltså avgöra vad jag kan tänkas komma att använda på ett par månader. Svårt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: