Godnattångest...

   Update: 2009-12-21 @23:49:03    
Jag kan inte sova. Jag tycker inte ens om att sova, iaf inte att gå och lägga mig! Jag har ett problem som har hängt med ganska länge nu och det är själva insomningsbiten. Det tar seriöst timmar för mig att somna. Denna ångets börjar krypa på redan vid tidig kväll pga att jag vet att det börjar närma sig läggdags. Det största problemet är nog ändå att jag inte tycker om att sova på morgonen heller. Hade jag gjort det hade jag gärna varit vaken hela nätterna. Jag kanske sover i genomsnitt fem timmar varje natt vilket, enligt detta åttatimmarstjat, är för lite. Det spelar dessutom ingen roll om jag släpar mig upp gristidigt! Jag är ÄNDÅ inte trött på kvällen/natten! What to do?! Inget hjälper! Jag har för få får i hagen skulle man kunna säga! (sju sjösjuka sjömän)
 
Nu får ni ursäkta, ska krypa ner under täcket för ett par timmars stirrande ut i tomma intet! Jag kan heller inte blunda när jag inte är trött då detta smärtar under ögonlocken. Jag insåg plötsligt varför jag har så grymt bra mörkerseende! Slutsats; övning ger färdighet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: