God morgon första december...

   Update: 2009-12-01 @07:59:19    
Sitter och fördriver lite tid innan jag måste bege mig mot skolan. Jag fick lite tid till övers kors i taket men jag hade egentligen planerat att gå idag och gick därför upp snäppet tidigare. Fick dock ändra mina planer när mamma ringde och berättade att gångbanan hade förvandlats till skridskobana nu när hon gick hem från jobbet och jag har inte riktigt tid till att bryta några armar eller ben just nu vilket vore ganska typiskt mig faktiskt. peppar peppar!

Ny månad idag vilket måste betyda första avsnittet av julkalendern. Måste nog titta ikväll då vad de har hitttat på i år. Julkalendern är fan en viktig del av julen och de senaste åren har det bara varit skit. Förra året är inte ens värt att nämnas! Tacka vet jag 90-talet höhö...Trolltider, Pettson och Sunes Jul! Det var grejjer det!

Nej nu är nog tiden fördriven! Ha en fin dag!


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag hade klockan på ringning i morse och vaknande full av förväntan inför årets julkalender. Men det var samma dynga som dom senaste åren!

2009-12-01 » 10:56:12
Postat av: Jenny

Det var det jag misstänkte :/ Fan då!

2009-12-01 » 11:57:40 URL: http://jaempa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: